Sammanfattning av vår helg

Så himla lustigt, skrev ett inlägg igår om helgen, men nu är det borta,strange =/

Men iallafall, i lördags hade jag ju lite folk här som firade mej, fick ett presentkort på tatuering av svärmor  och peter - Tack ännu en gång! Så nu blir det att dra till ingela och boka tid och kolla vad min tatuering kommer att gå på.

På kvällen var vi bjudna till restaurang Meze med henkas farmor och släkten på den sidan, trevligt. Åt en god oxfile med klyftpotatis, grymt gott!

I går drog vi till Vasaparken med barnen där de fick springa runt och busa lite, tog sen en tripp till bibban på stan och lånade böcker. Erica vill ju gärna lära sig om asagudar och sånt, så vi hittade 2 bäcker om det som är anpassade för barn =)
Och loke valde halvan-böcker.
Hem efter det och åt lunch, resterna av den varma smörgsåtårtan från dagen innan, sen gick vi ut igen för barnen ville cykla, så de cyklade runt vilbergenoch hade det jätteskoj, Loke cyklade hela vägen och var jättestolt =D min plutt <3

På kvällen gick vi upp till linda och hälsade på, åt min första pepparkaka i år, eller en halv tog ja bara.

Längtar till julen som en tok. Baka pepparkakor, lussekatter, julgodis, pyssla och fixa lite.
Frågan är bara vart man ska fira jul i år?
Samma fråga varje år..

 

Idag är första dagen på praktiken =D på kirurgavd på Us i linköping.

Ska bli spännande att se om jag hittar rätt buss dit och sen hittar till rätt ställe hehe.

 


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Hej Tessan!



Jag heter Gustaf och jag driver en sida vars url är onlinepoker.se, Mitt intresse är främst poker varav en av anledningarna till att jag skapade sidan, för att dela med mig min kunskap med andra pokerintresserade.



Anledningen till att jag kontaktar dig är för att sidan är ganska nystartad och jag behöver hjälp att nå ut till andra. Jag såg att du hade en länklista på din blogg som ledde till andra företags websidor och jag undrar om du skulle kunna länka till onlinepoker.se?

I gengäld skickar jag dig en trisslott.



Om du vill länka till onlinepoker.se på din blogg så skicka mig din adress till mig så får du din trisslott hemskickad.



Mvh Gustaf

http://onlinepoker.se

[email protected]

2010-10-18 @ 17:53:09
URL: http://onlinepoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0