klantiga Tessan

Hade verkligen otur igår kväll..

Skulle gå ut ur badrummet, slog i tårna rätt rejält i dörrklisten vid golvet (som är en hög kant =/) vilket gjorde att jag snubblade och ramlade ut ur badrummet, slog i knät på garderobens kant och slog i huvudet i skohyllan.
Hade rejält jävla ont kan ja säga, henka var nere i affärn så jag fick sitta där på golvet i 5min för att kunna få hjälp upp, för det gick inte själv.

Tårna är fortfarande bortdomnade och svullna, ont i knät, kan ju dock gå idag, det kunde jag inte igår, har rejält ont i andra benet oxå idag känner jag, så lär nog få en snygg lårkaka där, kommer va blå över hela kroppen sen av blåmärken =/

Så jag har inte sovit så där jättebra inatt =/

Kommentarer
Postat av: Lina

men tessan! du får va försiktigt. fy fan för att slå i tårna, det är det värsta som finns =/ kram

2010-10-08 @ 10:26:43
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0