I´m alive

Ifall nån undrade, men det var det säkert inte..som vanligt.

Hade en rolig och intressant dag på praktiken igår, fick testa att göra bladderscan på en,det var inte det enklaste, men nu har jag provat det iaf, annars har ja fött tömma katetrar =/ tagiit blodtryck, kollat temp.
Verkligen ett roligt ställe jag har hamnat på med trevlig personal och en toppen handledare =)
Sprang omkring som galningar igår, till labbet några gånger, till kk hämta patient ner till akuten och hämta grejer, så motion får man ju verkligen hehe.

Det som var mindre kul var ju att gå upp kl.4:50 =/ somnade nästan på bussen hem igår eftermiddag.
Orkade inte se mitt program igår =/ gick o la mej kvart över 21, så jag får kolla på desperate housewifes på kanal5play på nätet sen när Loke sover middag och erica säkert ska kolla på film.


Idag ska erica och jag ner på stan en sväng, Loke får va hos morfar under tiden, lugnast så haha =D
Ska kolla på en present till Freja, endoppresent till Nellie och bröllopspresent till Henka + köpa fleecebyxor till Loke ev..


Henka och jag firar vår 3:e bröllopsdag idag och 10år tillsammans <3
hoppas på att det blir minst 10år till =)


Se vad man ska hitta på för gott till middag idag åt min man, planstek, pratade han om,vi får väl se.
Ska faktiskt unna mej en efterätt idag, funderar på  att köpa en liten flaska champagne oxå ;)

Kommentarer
Postat av: thess

Vad kul att det går bra på praktiken =) det gör så mkt att jobba med rätt folk.

Grattis till eran dag idag, va mysigt.

Kram kram.

2010-10-20 @ 11:55:04
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Greggan

Lite sen kanske,men grattis till er bröllops dag!snart gifter jag mig oxå.haha.midsommarafton.några tips?:)

2010-10-20 @ 16:04:58
URL: http://greggansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0