Hello hey!

Lördag idag..ifall ni hade missat det =)


Ja som vanligt så börjarju våra lördagar som vanligt med att erica ska på sin dans.
Efter det blev det hem för lunchtime och henka drog till klubben i göteborg.

På eftermiddan åkte Erica till busfabriken med sin "kille" Noel och hans mamma o styvpappa, de kom hem vid 19-tiden. loke och jag sov bort tiden ;) men gud så skönt det va, och behövligt =)

Drog till pappa efter maten,i väntan på att erica skulle komma hem igen, och loke ville ju träffa Benji (noels hund) så den har Loke busatlite med, sen kom linda med familjen dit en sväng oxå. så då blev det lite mys och msy med Lucas oxå.

Skulle haft en liten myskväll med lite chips och läsk, men erica var trött, så vi hann knappt va hemma i 10min innan hon sa att hon ville lägga sig, så det var ju bara att borsta tänderna på henne och på med pyjamas och sen bokläsning, sen tog det inte många minuter innan hon somnade.

Sen samma saker med Loke, och han somnade fört han med.

Så nu sitter jag här själv och vet inte vad jag ska hitta på??

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-04 @ 00:07:26
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0