fun, fun fun

Tio steg

Steg 1
Namn; Tessan
Födelsestad; Norrköping
Ögonfärg; blå/grå/gröna
Hårfärg: svart just nu
Skostorlek; 39
Civilstatus; gift
Höger
/vänsterhänt

Steg 2
Skor du haft idag; mina svarta uggs
Dina svagheter; blyg
Rädsla; förlora mina barn o min man

Steg 3
Första tanke när du vaknar; jag vill sova!
När somnar du; det är väldigt olika

Steg 4
Pepsi eller cola- cola zero
Mcdonalds eller max- väljer nog max, men inte så förtjust i sån mat längre
Vans eller converse - converse
Choklad eller vanlijglass - vanilj

Steg 5
Svär du; kanske lite för mycket
Sjunger du; ibland
Duschar du varje dag; oftast varje dag
Har du bra självförtroende; den har blivit bättre =)

Steg 6
Har du någon gång de senaste 30 dagarna..
Däckat eller varit jätte full; varit jättefull, aa =)
Shoppat; Yes
Bakat; Ja
Rakat dig; Japp
Kysst någon;aa
Kramat någon; ja
Haft sex; Ja

Steg 7
Hur vill du dö; medans jag sover om 60år eller nåt
Vad vill du bli när du blir stor; Lycklig!

Steg 8
Antal människor du skulle ge ditt liv för; d ei min familj
Antal piercings; just nu 5
Antal tatueringar; snart 3
Hur många gånger har du varit med i tidningen; 3

Steg 9
Vad ska du göra i vinter;  fira jul, klaga på kylan ;p
Vad ska du göra i sommar; Sola och bada
Vad händer i helgen; kalas, mddag på restaurang och mys med barnen
Vad händer nu; duscha sen se på film med älskling

Steg 10
Vill du ha pojkvän/flickvän; Ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer; utseende tror ja
Vilka av dina närmaste kompisar kommer hitta en parter först; de har redan
Vilka länder har du varit i; Sverige ;p finland, tyskland
Vilket land är bäst; Sverige/Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0