Fredag

Fick hem papperfrån min praktik igår med lite info och schemat, och det funkar verkligen inte.
Det är i såna här lägen som det vore toppen att ha körkort och egen bil.
T.ex ena dagen jobbar ja kväll och sen morgon dagen efter, med tanke på restiden så så skulle jag få 3 timsömn den natten, och det skulle jag verkligen inte palla med, och helgen finns det inga bussar som passar.
Så jag ska ringa och kolla om man kan jobba dagtid hela veckan, så det blir ca 37 tim/vecka, som jag ska ha.
Hoppas det verkligen löser sig, annars måste jag vänta på praktik här i stan, coh det vet man ju aldrig när det kan bli av.

Var uppe en sväng hos linda igår kväll efter hon hade kommit hem från ullared, ville ju glutta lite på vad honhade köpt ju =)
Vi har bestämt att vi ska dra dit i vår, så nu blir det att börja spara pengar, vill ju ha med ett par tusen kronor. Hennes kompis hade med sig 9000kr och shoppade för, och allt gick åt hehe.
Lär nog gå åt en hel del cash för mej med, misstänker att jag lär behöva köpa en hel vår/sommargarderob om jag fortsätter gå ner i samma takt som nu =)
Och så blir det ju att köpa lite nytt till barnen och henka, och lite nytt till hemmet.
Vikt en massa tvätt nu på morgonen, hade ju tvättstugan igår kväll och tvättade en massa sängkläder och handdukar och sofföverdragen, så ligger allt där det ska..sköönt!
Efter lunchen kommer pappa och lotta his på en kaffe, annars blir det väl la lungt idag..

party tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Låter spännande med praktik! Ha en fin helg!

2010-10-08 @ 21:21:29
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0