Fredag

Sista veckodagen denna vecka, jag jobbar ikväll, lite mindre kul, men va fan..
Erica får va hemma idag, hon kräktes igår, är 99,9% säker på att de var blodpuddingen hon åt igår, henka tyckte den smakade lite konstigt.
Och så brukar det ha en speciellt doft när det är magsjukespya (är man van eller vadå haha)
Men pappa är snäll óch tar henne när jag måste dra, Loke ska ju till dagis.

Tagit fram barnens vinterkläder nu, för idag behövs dom verkligen, ligger runt 0 grader och lite snö på backen.

Sen ikväll när jag kommer till stan, ska jag till klubben och dricka lite =D men det blir lungt, ska ju upp tidigt imorrn, erica har dans sen är det kalas o dop.
kommer upp lite folk från göteborg o österrike, ska bli sköj =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0