Tvätt time

Gud va tråkigt det är att ha tvättstugan, men man måste ju ibland. Skulle vara skönt att anställa nån som gör det åt en =) eller lämna bort det på kemtvätt hehe.

Sitter och kollar lite på arbetsförmedlingens hemsida, ska kolla efter en jobbcoach, så jag kollar om jag hittar nån som inriktar sig på vård och sånt.

Efter tvättstugan är klar vid 12-tiden, så ska vi dra och slänga lite skit, kartonger och papper o sånt och sen vidare till jessica och lämna ett paket till henne med väggtexter i.

Längtar till nästa helg, då ska vi på dop och jag ska va gudmor =) ska ha klänning på mej, har nog inte haft det sen jag gick i mellanstadiet haha. och dan efter det flyttar linda o familjen ner <3 jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0