Måndag

Måndag och en ny vecka, klockan ringde 6 idag,  en aning trött, efter att ha jobbat hela helgen =/ men när man väl kommer upp känns det okej. Nu är det bara 2 dar kvar på praktiken sen är man färdig, imöra är jag ledig.

Hade ett missat samtal idag, från samma företag som jag har praktiken på, men på ett annat ställe, undra varför de ringde, för jag har inte sökt nåt där, får se om de ringer imorrn igen annars får jag ringa o kolla.

Gjort annars idag då, fixat och pysslat, städat och spelat yatsy, skojigt.

Nehe fixa med maten, sen kommer pappa o co på kaffe, erica bjöd hit dom igår hehe.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in! :)

2010-05-10 @ 16:14:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: thess

Blir riktigt impad att du gått ner så pass mkt i vikt, det syns mer & mer för varje gång man träffar på dig =)



KRAMAR.

2010-05-10 @ 18:22:59
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0