Helgen

En liten resumé från helgen då.
I lördags bar det ju ut till kvarsebo på dop för lilla Lucas, så himla underbart det var att träffa honom igen, har saknat honom och växt en del hade han gjort oxå.
Han var lite smågnällig och trött innan dopet, men under dopet gick det bra.
För mej gick det inte så jättebra, hade ätit dåligt, typ nån dl yoghurt till frukost vid 9, så jag blev yr, kallsvettig och ont i fötterna av skorna. Var på väg flera gånger att säga till linda att jag var tvungen att sätta mej, emn jag härda ut, kände flera gånger att jag var på väg att svimma, skit jobbigt var det.
Så fort vi var klara i kyrkan så vytte jag skor och tog en dextrosol för att få upp mitt blodsocker.

Efter kyrkan begav vi oss till församlingssalen för lite mat och umgicks med de andra. Hade jättefint väder, satt ute och solade emellanåt medans barnen sprang omkring och lekte.
Jättefina presenter fick han, ja ni vet ju vad han fick av mej (det finaste han fick den dagen iaf ;p)
Sen tog vi färjan hem, de gillar barnen =) de tycker alltid det är lika skoj.

På söndan sen, lämnade vi barnen hos deras morfar, åkte och hämtade jessica och sen hämtade lastbilen som linda har hyrt och sen bar det iväg upp mot kumla för att hjälpa dom med flytten.
Kom upp strax efter 12, så vi bar och hade oss, jag bar lite lättare saker, när det var klart åt vi lite lunch, rester från dopet dagen innan, mumsigt.
Sen drog de andra och kvar var linda och jag för att flyttstäda, vid 16,30 drog vi från kumla in till stan och fiahemmet för att lämna in lindas katter och sen ut till kvarsebo.

Var inte hemma förrän halv 22, men väl hemma var jätteskönt =)

Kommentarer
Postat av: feztis

Ja, den är bra även om den känns lite småseg i mellanåt :p



Låter som ni haft en bra helg :)

2010-05-26 @ 18:39:24
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0