Valet 19 sept

Fick hem papper idag om valet den 19 sept. har anmält mej som röstmottagare och fick det. Så den 19 sept ska jag ta emot röster i söderledskyrkan, skojigt va =) och betalt får man ju ;p aldrig fel med cash. Så då får ni komma till mej och rösta =D hehe ja ni som bor i vilbergen ;p

HAr suttit och kompletterat mitt arbete, känslig lärare ju ;p men pallade fan inte mer, så nu är det inskickat igen och hoppas man blir godkänd.

Nu har vi tvättstugan, eller henka har ;p jag ska plocka lite och fixa hemma. Sen kl.14 ska ja hämta gumman på dagis, sen ska vi va med helen o ellinor en stund.

Erica fick inbjudan av ellinor idag till hennes kalas, hoppas vi kan komma, har ju kanske praktik då, och så är det happening i göteborg, men vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ville också vara röstmottagre. visste dock inte vart man kunde anmäla sig =(

2010-03-30 @ 20:17:28
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0