Resumé från helgen

Måndag och en helt ny vecka, det är väl skönt =)

Haft det skojigt i helgen. Lördagskvällen började nere på klubben, där första drinken intogs, blev dock bara 2 under hela kvällen, är lite feg nu så här i början ;p

Efter det åkte vi till bifrost där festen var, träffade lite folk och så. Var en del som såg att det syntes på mej att jag hade gått ner i vikt, och det borde det väl efter att 13 kg har försvunnit ;p men det är kul att höra, var en som sa att det syns inte bara på kroppen utan även i mitt sätt. Jag såg mycket gladare ut och det strålade om mej, det ni! Väldans kul att få komplimanger. Det trodde jag inte, alltså att det märks på mitt sätt, men hej kul iaf =D

Träffade camilla? har för mej hon heter så, gick till HA en sväng och kollade läget, riktigt snygg lokal,sen tbx till bifrost en sväng och sen hem. Skulle ju iväg skapligt på söndan.

Sov fram till 12, ställde klockan på det, så man inte skulle sova bort hela dan. Åt ltie frukost och drog sen upp till kumla, för att hämta linda, micke och lucas och skjutsa dom till kvarsebo, är man inte snäll som ställer upp?
Var inte hemma sen förän strax efter 21, blev en lång och seg dag i bilen ;p

Idag skulle vi haft utvecklingssamtal på dagis, men den fröken är sjuk, så det blir uppskutet =/
Packat kläder som jag sålt på tradera oxå, bara invänta lite mer cash så kan man skicka resten, skönt att bli av med kläderna. Slängde lite till myrorna förra veckan oxå.

Kommentarer
Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Hoppas du har en fin kväll, kramar jenny



Psst: Tävlar just nu ut ett härligt vårpaket med barnkläder värde 1000 kronor så titta gärna in o tävla ♥

2010-03-30 @ 20:59:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0