Midsommarplaner

Redan tänker nog ni nu haha.
Vi kanske ska fira midsommar på gotland i år, med lite folk från klubben fattade jag det som när henka berättade.
Vore ju skitkul, har ju aldrig varit på gotland, och bra badställen borde det ju finnas. Berättade för erica att vi kanske skulle dit, då sa hon : åh då kan jag ha min bikini på mej =), go hon är.

Det tråkiga är att vi inte kan fira Loke hemma då, eftersom han fyller på midsommardagen i år, men vi får se hur det blir, ekonomin spelar ju en stor roll och om jag har sommarjobb, börjar ju den veckan då, men kke ingen omöjlighet att få ledigt den helgen, om man säger till ifrån början, men som sagt vi får se, men jag hoppas vi drar dit =)





Hur fint är det inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0