Varm dag

Gud va varmt det har varit idag, me dont like =/

På förmiddan åkte iv hem till henkas syster Emma och tog en fika, trevligt, skoj och se hur de bodde, men de ska snart flytta till haga, allt är ju bättre än hageby ;p

Efter dagis idag gick vi till lekparken en stund i väntan på att henka skulle komma, sen bar det av till linköping för en arbetsintervju för henka, imorrn ska han dit igen och prata med doom igen, så jag håller tummarna hårt.
Dock bara 1 månads sommarjobb, men det är ju alltid nåt.

Imorrn ska jag träffa min jobbcoach så jessica var snäll och ställde upp som barnvakt under tiden, tänkte även passa på att köpa hårfärg på stan tror ja och kolla på ett par sandaler kke, skulle ju va skönt med såna.

Kommentarer
Postat av: Helen

ÅH snälla snälla, ge dem till mig! Snälla, snälla snälla?! Eller så går du och jag tillsammans? snälla snälla? åh jag älskar twillight! puss

2010-06-18 @ 09:06:18
URL: http://www.metrobloggen.se/diamondHelen
Postat av: helen

äsch strunt samma, jag har ändå inga pengar till resan dit;P

vad häner ikväll då? inte lust att hänga här. vi kan vara tjejiga och måla nagalr och snacka skit på balkongen om vädret tillåter, kanske spela monopol eller nåt annat skit.vad säger du?=) puss

2010-06-18 @ 14:04:04
URL: http://www.metrobloggen.se/diamondHelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0