Tjejkväll

Igår var barnen extremt jobbiga, speciellt Erica, annonserade ut henne på facebook, o pappa nappade så båda barnen är där ikväll, näedå skämtåsido det var planerat att barnen skulle sova där ikväll, för vi ska ner till klubben och vara sociala och dricka lite gott.

igår kväll gick jag till helen och gjorde henne sällskap så hon slapp sita hemma själv. satte oss på balkongne och spelade monopol och snackade, hade det jätteskoj tyckte jag, gick hem vid halv 1, tiden sprang iväg, men det får vi göra om snart gumman <3

Nu är det snart dags för mat, får bli nåt simpelt som kött o potatissallad ;p sen hoppa in i duschen och fixa till sig lite.

Kommentarer
Postat av: helen

Jag tyckte oxå det var jätteskoj gumman!Klart det måste göras om!<3

2010-06-20 @ 00:30:10
URL: http://www.metrobloggen.se/diamondHelen
Postat av: Ninni

Ja dom va helt klart min mans favorit hahaha...

Sigge har kommit in i någon sorts trots nu, skitdrygt, skriker som en galning när han inte får som han vill.. Undra om de finns 2 årstrots, lite drygt...

2010-06-20 @ 20:47:40
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0