Tisdag

Vilket tråkigt väder det är idag, bara grått och mulet. Men imorse tog vi en promenad på 30min iallafall.
Jag har aldrig gillat att gå promenader, men har ju tvingat mej själv till det ändå, men nu börjar jag faktiskt gilla det, kanske är för att det inte är lika jobbigt längre. Henka påpeka det förut, vilken fart du har när du går, inget jag tänkte på. Men det är ju klart det blir skillnad när man slipper kånka runt på ca 20kg extra. Det är som om jag skulle bära på erica runt en hel dag, skulle ju va helt slut.
Ett roligt sätt att se det på, jag har gått ner ericas vikt+ lite till då ;)

Idag på förmiddan kom sanna hit med barnen på en kopp kaffe och snacka lite skit.

Efter dagis gick vi till centrum, stannade lite i lekparken där, helen o ellinor kom efter en stund och även Thess med barnen, så det blev att sitta kvar en liten stund och prata lite, bra med den där parken i centrum =)

Om ett tag ska jag börja med maten, får bli kycklinggryta och ris idag, kanske lite broccoli till oxå, skulle nog va gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0