Onsdag

Kvällen igår var trevlig, tror henka var nöjd med sin födelsedag. Gjorde en jordgubbstårta till honom, han får alltid det på sin födelsedag ;p och den blev ju god för den gick ju åt, jag tog endast en putteliten bit, nöjde mej med det.

Sitter hemma själv och njuter av lugnet ;p barnen är på dagis och henka är på klubben en sväng och fixar o donar.

Funderar på om man kanske skulle köpa lite hårfärg idag eller imorrn och färga håret, börjar ju bli dags, är ju inte svart längre utan mer solblekt brunt, inget snyggt.

Håll tummarna att ja vinner på lotto ikväll oxå, spelar ikväll o på lördag, nu ska miljonerna bli mina ;p
*keep on dreaming typ*

Hoppas linda o familj har tid att titta förbi idag, de ska ju ändå titta på lägenheten 2  portar bort..

se ya!

Kommentarer
Postat av: helen

hej igen gumman. Gulligt men nej tack, jag försöker avstå från att shoppa delf för att må bättre och dels för att jag måste hålla i mina pengar, kan inte utsätta mig för frestelser då. kram

2010-06-16 @ 10:31:04
URL: http://www.metrobloggen.se/diamondHelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0