Myskväll

Haha nåt roligt hände igår, eller jag tyckte det va kul iallafall. När vi åkte i bilen och hade fönstrerna nere så kom det in en fluga i bilen och erica blev skitskraj, skrek och skrek som en galning, medans jga tyckte det va kul haha, taskig jag är.

På kvällen igår hade vi myskväll, vi hyrde film som vi tittade på. Först såg vi på Det regnar köttbullar med barnen, vi såg väl mer på den än vad barnen gjorde, men den var skojig.



Efter barnen hade somnat tittade vi på paranormal activity, den var okej, lite småseg och så, men framåt slutet började den bli lite intressant, men inte så läskig och äcklig som många har sagt, men värd o se ändå tycker ja.




Idag hade vi lunchgäster, hade nämligen bjudit hit mina systrar och linda hade ju micke o lucas med sig, även Freddie följde med hit. Bjöd på lite pastasallad och ananaspaj till efterätt. Spelade lite barngeni oxå och jag vann *stolt* haha

Nu har vi varit och lämnat erica hos morfar, och Loke ska vi lämna hos jessica sen innan vi drar ner till klubben, där det är hårdrockskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0