Kolmården

Vi har spenderat vår dag på kolmården idag, trevligt att göra en liten familjeutflykt =)

Hade tur med vädret oxå, kom  en liten regn/hagelskur när vi satt och käk, som tur satt vi under tak, men sen blev det soligt och fint väder igen, regnet kanske höll på i 5min eller nåt bara, skönt det.
Barnen var på strålande humör, så inte en massa gnäll och sura miner, väldigt skönt.


Igår var vi ute i kvarsebo en sväng och hälsade på linda o Co, tyvärr sov ju Lucas hela tiden vi var där, så honom kunde man inte pussa på. Efter besöket där åkte vi vidare till jönåker för ett besök hemma hos svärmor.

På kvällen sen tittade vi på film, först Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö. En svenks film som var rätt bra, har varit nyfiken på dne ett tag, men aldrig blivit av att man har sett den, men igår gick den på tv. så då passade jag på.
Har du sett den?

efter den såg vi på Fucking åmål, var så länge sne jag såg den, och nämde för henka att man borde se den snart igen, då då gjorde vi det helt enkelt, och lika rolig var den fortfarande =)

Den har väl alla sett?


Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!

Hej!

Jag har nu avslutat tävlingen med barnvänligt, och tyvärr vann inte du denna gången.

Men jag har 2 andra fina tävlingar ute, så var gärna med i dom. Och snart kommer det även komma ut underbara tävlingar med Willvin och Babylooba, så ta en titt. Och håll ögonen öppna, kan dyka upp mer..

2010-06-13 @ 21:55:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0