Torsdag

Varit och träffat min jobbcoach idag igen, pratade lite om mitt cv o så, annars inget speciellt.
Passade på att gå en sväng till arbetsförmedlingen oxå och fixa lite.

Annars en rätt lugn dag idag.
Om en timme ungefär är det dags att hämta trollen på dagis, deras sista dag idag, så nu är de lediga i 5v. Blir att slita med sig allt hem, väskor och regnkläder och sånt.
Jag låter alltid deras väskor hänga kvar där, känns så onödigt att slita hem väskan varje dag. Är ju bara extra kläder där i, bättre att det är kvar på dagis då, så slipper man dra väskorna fram och tillbaka varje dag.
Klart jag kollar i dom så de har allt, och om nåt är blött eller smutsigt och behöver tas hem tar ja med nya kläder till dagis.

Kommentarer
Postat av: linda och william

på Williams dagis har de korgar ovanför varje fack som man får lägga i extrakläder och sånt i..

2010-07-09 @ 13:06:32
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0