Vagnlös

Blev ingen kul morgon idag, kom ner till vagnförrådet för att ta ut vagenn för att gå till dagis, men näe där stog ju ingen vagn =/ då kom jag ju på att vagnen ligger kvar i bilen, ååhh jävla piss. Henka hade ju redan dragit till jobbet, jag hade ingen mobil med mej, så det fick bli att gå till dagis för Lokes del, visst det gick, men det tog ju sin lilla tid, men han var så duktig så min lilla kille!

Väl på dagis blev han ledsen, erica skulle vara inne och Loke ute, då blev han ledsen, han ville ju oxå vara inne då, min lilla kille, blev ju jätteledsen. Och ingen som hade tid direkt att trösta honom, då de bara var två fröknar ute och andra småbarn som var ledsna, men det gick nog över rätt fort, hoppas jag iallafall. Får kolla sen när de hämtas.

Nu ska jag fixa lite té och ta en knäckemacka tror jag, sen blir det att slå in lite paket till erica som jag var och hämtade ut, så jag avr ju tvungen att dra till affärn och köpa lite rosa presentpapper oxå, hoppas hon inte blir besviken på att hon inte får några rosa kläder, men ett par lila leggings blir det, kanske duger till den kräsna ungen ;p

Suck! nu har det börjat snöa oxå, de sa på tv att det kunde komma mellan 10-15cm nysnö här, vill inte ha snö, vill ha vår, så man kan vara ute med, hatar snö och kyla.jö

Kommentarer
Postat av: Lina

MYCKET snällare våg än min, skulle jag vilja påstå ;)



Fy vad typiskt det där med vagnen, och i overall är det ju inte så lätt att gå heller.. duktig han var som klarade det, din lilla prins :)



Allt bra med er annars?



Här virvlar snön omkring i en farlig fart, brr!



kram

2010-01-27 @ 14:18:16
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt med vagnen i bilen, Först när jag läste de första orden trodde jag du skulle skrivaatt den blivit stulen, Hjärtat hoppa till där ett ta tag,

2010-01-27 @ 21:29:10
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0