Tisdag

I söndags var vi hemma hos mamma och hälsade på, fick med med en kasse med kläder till Loke, nåt plagg kunde han väl ha nu, resten  blir nog lagom till sommaren/hösten, så det blir att lägga undan så länge.

Tänkte ta nån dag i veckan och gå igenom deras kläder lite, och även gå igenom garderoberna i hallen, funderar på att ha barnens kläder där istället, nära och bra till deras rum oxå.

Igår efter henka kom hem åkte vi till bolagret en sväng, kände för att spendera mina 3 presentkort jag hade det. Du har samlat på dej lite sa hon i kassan när jag gav henne dom =D Blir ju så när man fyller så nära inpå julen hehe, så jag köpte en ny golvlampa, skitläcker.

Lite dålig bild jag hittade på den dock, mycket snyggare i verkligheten, det är alltså svart spets runt skärmen =)


Barnen är på dagis idag, de var lediga igår, då personalen hade planeringsdag, de började med att vara ute direkt nu, och erica slet åt sig en rosa pulka och drog till backen direkt, hon ville att jag skulle titta en gång innan jag gick. Fick ingen kram av henne idag =/ hon sa du kan gå nu, jäkla unge ;p

Själv blir det att fixa lite hemma, fixa med tvätten igen, diska, dammsuga och städa, ska väl hinna med och plugga lite oxå där emellan..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej snygg lampa, har själv funderat på att köpa 2 sånna =) jo jag skulle höra om du fortfarande ville ha kläder till erica, sånna fall svänger ja förbi nån dag med dom nån kväll så jag blir av med dom =)

kram Lina

2010-01-12 @ 14:37:24
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: feztis

Vilken fin lampa! :)



Tvätta gör jag också.. skitskoj :p

2010-01-12 @ 16:23:15
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0