Testat på wii sports

Idag har det varit rätt lungt här hemma, hela familjen hemme eftersom det är röd dag idag. Städa och fixade lite hemma, sen gick vi till pappa och hälsade på och passade på att spela lite wii sports =) spelade lite bowling, även erica testade och var kanonduktig och hon tyckte det var jättekul. Henka testade även på guitar hero, jag vågade inte ;p tar det nästa gång eller nåt ;p


Har skitont i min vänster fot, medans jag stog och spelade bowling, så lossnade ett skåpsdörr på pappas bokhylla och jag fick kanten av den mitt på foten, har ett fint blåmärke där nu =(

Kommentarer
Postat av: Linda och William

ja, det är verkligen kul :) vi fick Wii i julklapp och William spelar och spelar :) har köpt ett spel till honom tills imorn när han fyller år :)

2010-01-07 @ 09:14:26
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0