Sista måltiden

Kvällen igår var rolig, en massa kul folk att prata med, dock jävligt svinkallt ute, och ut var man ju tvungen att gå ibland, ta lite frisk luft, för ibland blev det allt för rökigt inne, så kläder och en själv luktar ju inte blomsteräng idag urk

Varit hos pappa och hämtat barnen, passade på att spela lite wii och guitar hero. Fan alltså erica är sjukt bra på bowlingen på wii-spelet, hon har slagit allas rekord, tror hennes ligger på 540p eller nåt sånt, sjukt bra alltså =)

Henka är och hämtar bilen nu och ska köpa med sig pizza hem, min sista måltid. Blir en gyrospizzA  med mild sås och en massa isbergssallad på *gott som fan*
Imorrn börjar min diet på nutrilett som jag ska köra i 2v innan op.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag opades för 11 dagar sedan, jag körde naturdiet i 16 dagar innan OP, jag tyckte den smakade "bättre" (ingen är ju egentligen god) och den är också billigare än nutrilett och modifast.. Ett tips bara :)

2010-02-01 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0