Resumé

Kan ju bara säga att lördagkvällen blev skitlyckad!
Fan så jävla kul jag hade, helt klart den bästa festen på länge, hoppas de andra tyckte det var lika kul, såg ut osm det iallafall =D Höll på fram till kl.4, hög musik, utan att grannarna klaga, nu har de fått igen lite haha.
Kanske lägger in lite bilder sen ;p
Slutade med att alla stog och dansade rejv, även henka hehe, trodde ni inte va.
Blir att göra om sen i sommar hoppas jag.

Dagen efter mådda jag kanon, inte henka ;p min  baksmälla kom smygandes under eftermiddan/kvällen, så pizzan henka var o handlade fick jag inte ner, mådde skitilla och världens jävla huvudvärk, vid 22 tiden, då mådde jag bättre, så då fick jag i mej maten, var ju tvungen att äta nåt.

Mamma o freddie kom och hälsade på vid 17-tiden, de passade på innan freddie skulle till simskolan. Och mamma blev lite rastlös och frågade om jag hade disk, eh aa lite sa jag. Så gick hon ut i köket och kollade, tror hon ångrade sig lite, brukar ju bli en del disk efter man haft fest ;p men mamma ställde sig och diskade, supersnällt! Love U mamsen!

Sista veckan med mat för mej, nästa måndag börjar jag min flytperiod och ska då dricka nutrilett 5-6 påsar om dagen. Ska bli intressant att se hur det går, erica fyller ju år nästa tisdag, och då ska jag bara och fixa tårta till henne. Men jag ska kämpa!
Nästa onsdag ska jag upp till sthlm och ta lite prover och träffa narkosläkare och sånt =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-25 @ 11:00:23
Postat av: Lina

oj börjar du bli nervös inför op nu ? =) ska du köra på nutrilett fram tills des? ja kan rekommendera naturdiet annanas annars =)

2010-01-26 @ 09:29:58
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0