Presenter

Idag var jag på toys r us en sväng och kollade på presenter till erica, köpte sängkläder med prinsessor på, tror det var askungen, belle och nån mer, hon är helt inne i en sån period nu med prinsessor hehe, kollade även på en sparkcykel till henne, fy va dyra de var där, de kostade alla minst 500kr, så hade de ju en rosa med samma prinsessor på ;p får se om hon får den i present eller inte.
Passade på att köpa present till Joline oxå, vi ska hem till henne på kalas på lördag, ska bli skojigt =)

Efter dagis idag drog vi ut till åby en sväng och hälsade på robin o sanna och barnen, satt och snackade lite skit, erica o freja spelade lite tv-spel och hade det skoj.

Partaj på lördag, ska bli kul som fan, hoppas jag. Blandade iordning min gräddkola shot idag som jag fick av helen när jag fyllde år, så det ska bli intressant och se hur den smakar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0