Klassfest

Fick hem papper igår om klassträff, 10år sen man slutade 9:an på hagebyskolan. Ska man gå eller inte? Vet inte riktigt, har inte direkt nån kontakt med nån från 9:an längre, men samtidigt vore det kul och träffa dom igen, se vad som har hänt sen man slutade skolan. 27 mars på palace alltså, vi får se vad som händer.


Igår var vi på maxi en sväng, jessica va med oxå. Drog till kappahl för att byta en tröja som erica fick i julklapp och hon valde istället en par stentvättade jeansleggings, skitsnygga, på henne iaf, jag skulle nog inte köpa såna till mej själv, men det var hon som valde så hon blev ju nöjd.
Kollade på lite kläder till Loke oxå, men hittade inget, inte på lindex heller, så det fick bli på hm, där hittade jag lite kläder, bild kanske kommer senare.

Efter det åkte vi hem till pappa, för henka skulle sätta upp lite hyllor där och under tiden spelade jag och erica lite bowling på wii och jag testade även guitar hero, fan så svårt innan man kom in i det, sen gick det väl halvskapligt, körde på nivån easy bara ;p men kul var det, när det gick bra som sagt =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter kul med återträff =)

Skulle du kunna lämna din åsikt i min blogg om vilken kalender du gillar mest. Finns som inlägg nummer två just nu

2010-01-09 @ 17:28:58
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Tess

Tycker du ska överväga att gå... =)

Fick du inte nån kod för att logga in nånstans å kolla vilka från din klass/skola som reggat sej för att gå?!



Så va det när vi skulle ha vår träff.

Dessvärre så va det typ bara 2 från min klass så jag gick aldrig. =(

Men det är nog skitkul om många kommer...



Ha det bra!

Kram

2010-01-10 @ 11:49:31
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi guitarhero e såå kul. angående klassträffen så beror de väl på vilken sammanhållning ni hade, inte en enda kotte från min klass anmälde sig när de va vår tur, men jag skulle nog inte gått ändå haha =)

2010-01-11 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0