Vägning

Vägde mej nu på morgonen, och ner nästan 6kg sen den 1 feb, -5,8kg om man ska vara noga, känns toppen.

Märkt att kroppen har blivit mindre. knäppte jackan igår när vi skulle ut, och har en knapp i magen som jag inte får igen, men igår knäppte jag den hur enkelt som helst, blev skitglad för det lilla =D
Sen har ja märkt att det har försvunnit lite på ryggen oxå, känns oxå toppen skönt!

Har bestämt mej för att väga mej på måndagar istället nu, så på måndagar kommer jag uppdatera min vikt, för dne som är nyfiken, kanske finns nån..

Nu ska jag fortsätta med min frukost, ett glas juice!

1/2 START!
11/2 - 5,8kg

Kommentarer
Postat av: Lin

Så himla skönt att det ger resultat så snabbt, du kommer ju va toksnygg till sommarn =)

2010-02-11 @ 09:51:10
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: feztis

Vad kul att det går så bra :) Är nästan lite avis hehe

2010-02-12 @ 20:53:15
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0