Rubrik här!

Fick ta och ringa busfabriken om ericas kalas oxå, så det är ändrat till den 13 feb kl.11, så ni alla som är bjudna vet om det, har messat eller skrivit på fb om det till er oxå.

Skönt att samma rum var ledigt oxå, annars hade nog erica blivit jätteledsen, hon lär nog bli besviken när jag sen berättar att vi har flyttat det till nästa helg, men det får hon ta.
Nu var jag ju lite ego och tog min op före hennes kalas, men nån gång måste man faktiskt vara lite ego och det gäller ju ändå mitt liv och hälsa. Var hon äldre och förstod lite mer om just detta så tror jag hon skulle välja att ha kvar mej än att ha kalas.

Imorrn bitti efter att lämnat stumpan på dagis,blir det att åka och handla, så man har allt hemma, sockerfri nypon- och blåbärssoppa, fruktsoppa, fil, youghurt, bär och frukter till smoothies, lite färdiga soppor, men jag ska även göra egen soppa oxå, ägg. Protein är viktigt, tänkte skippa proteinpulver och kör på ägg i smoothies istället.

Nehe om man skulle ta en ny äcklig chokladshake och vatten, och sen läsa igenom lite papper angående op, så man fräschar upp minnet litegrann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0