ge mej mat!

Åh idag var en riktigt jobbig dag, när de andra skulle äta middag,  så var ja skitsugen på mat, inte den maten de skulle äta, men mat i överlag så där. Var till o med så man blev lite smått irriterad för att man inte fick mat.
Suck 2 veckor kvar innan mat intro.


Det lustiga är att på vissa sjukhus får man äta vanlig mat redan dagen efter operation, vissa får efter en vecka och andra får vänta 3-4 veckor innan mat. Förstår inte varför de har så olika när operationerna är likadana.
Då borde ju vi som får vänta i flera veckor oxå egentligen kunna äta mat redan nu, samtidigt har ja hört att det tar ca 2v inann det har läkt ordentligt i magen, varför får då vissa äta mat så tidigt? Lustigt det där.
Och vissa dietister råder att man ska hålla sig till lättprodukter medans andra tycker man ska ta feta alternativ.

nehe om man skulle ta sin fragmin spruta och sen lägga sig, så man kommer upp skapligt imorrn.
Äta frukost och klä barnen, Loke blir hämtad vid 10-tiden av sin farmor och ska med på en liten utflykt medans vi ska till busfabriken för kalas.

Kommentarer
Postat av: Sofia

eftersom jag hade gått på flyt 16 dagar innan OP klarade jag bara att flyta 1½ efter OP innan jag gick på mos... Köp barnmat på bruk från 4-5 månader det är super tunnt, det lovar jag du kan äta... Det gjorde jag!'

2010-02-13 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0