Ericas födelsedag

Ericas födelsedag =) Hela 4år fyller hon, det är ju inte klokt.
Tyvärr började ju inte dan så bra osm man kunde ha hoppats, loke vaknade vid 5,30 och ville inte somna om på direkten, tror han somnade vid halv 7-7, erica kom in till oss vid samam tid och frågade om hon inte skulle få frukost på sängen, men en väldans dryg ton ;p
Då sa ja att inte än, så somnade hon om hos oss, och sov till kvart i 8, då väckte jag henne så fick hon gå in och lägga sig i sin säng och vänta på frukost ;p

Så det blev macka och mjölk, precis som hon valde, och en delicatoboll med ljus i, brist på tårta, den är ju inte gjord än. Så fick hon lite paket: 2 jeanskjolarn, leggings, den rosa barnkammarboken, en cd med sagor på, och en elgitarr med mikrofon =) Så den lär hon ju testa när hon kommer hem sen.

Har bakat mockarutor, men tyckte den såg lite konstig ut  när jag tog ur den ur ugnen, henka får provsmaka sen och se om den är okej. Ska även baka sockerkaka och chokladbollar, det är stumpan som har valt vad jag ska baka =) Så ska hon hjälpa mej med tårtan sen.


Bästa av allt, gick ner 1kg sen igår!!hoppas på  2-3kg till, tills på torsdag då min op är.
HAr fått i mej 2 shakes än så länge, dags för en om en timme. Funkar rätt bra tycker jag, känner ingen hunger eller sug på nåt =) Dag 3 ska vara jobbigast har ja hört, så vi får väl se hur morgondagen blir ;p

Kommentarer
Postat av: carro

Grattis Erica på födelsedagen!! =)

2010-02-02 @ 16:13:05
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0