Busfabriken

Idag hade erica kalas på busfabriken i prinsessrummet, hon hade det superkul, syntes verkligen,så de pengarna man la ut på det är helt klart värt det. Tyvärr balla ju min kamera ur =/ som tur var tog min syster Linda lite kort, så jag ska försöka tigga till mej lite kort från henne.

Nåt annat som är kul är att Linda och familjen ska flytta ner hit till Norrköping i sommar, fan så kul alltså =D
Lucas har börjat åla sig framåt oxå, mosters lilla killa 4,5mån.

Erica och jag har tjejkväll hemma, henka skulle vara chaffis så Loke sover hos farmor, hon var snäll och ställde upp. Jag kan inte bära Loke ur hans spjälsäng, för att jag ska kunna nå och även lägga ner honom så måste jag böja mej över sängkanten och det är inte så skönt mot magen just nu.

Imorrn är det alla hjärtans dag, tyvärr kan man ju inte avnjuta en romantisk middag med henka =/ men jag tänkte fixa en god frukost till honom o erica imorrn. Funderar på att gå ner och köpa mannagrynsgröt till mej. Jag skiter i flytande nu och kör på pure, man får testa sig fram.
Åt en halv 90g hamburgare med ost idag, bara köttet alltså, gud va gott det va, ska ta resten av halvan snart =D

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0