Blä!

Idag är erica hemma från dagis, hon kräktes igår efter att vi kom hem, usch.
Blev lite orolig att jag skulle bli smittad, efterom det inte är bra för mej att kräkas, vet ju inte om magen har läkt helt än, men tydligen så kräks inte vi som opat magen utan det kommer andra hållet istället, hellre det.
Bara hoppas på att vi andra inte blir smittade, värsta är ju om Loke får det, inte så lätt för honom att kräkas i en hink, så jag håller tummarna att vi slipper det.

Så idag blir det lungt här hemma, har tvättstugan snart, eller snart o snart kl.12.
Just nu glor vi på filmen robotar.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: feztis

Tack :)



Usch, tråkigt med magsjuka :(

2010-02-16 @ 20:09:59
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: LINA

urs. ja är nervös just nu, på björns jobb går det världens magsjuka just nu=/ en ligger tillomed på sjukan me dropp=/=/=/ INGE BRA. men ja har klarat mig från magsjuka sedan jag va liten så ja hoppas jag är immun i år med ;P

2010-02-17 @ 12:09:14
URL: http://rocknrollfittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0