Alla hjärtans dag

Startade dagen, vid 10-tiden ;p med att fixa frukost till henka och erica, själv blev det ett glas juice för min del bara.

Efter ett tag kom Loke hem, saknat min lilla plutt. Han har lärt sig ett nytt ord, Peter, eller han säger PP =D
Två ord meningar börjar komma oxå, erica kom, sa han idag.

Annars har det varit lungt idag, testade lite mat idag igen, potatismos och schnitzel, gick galant det oxå, känns skönt.

Fick vita rosor av henka och erica idag <3 är de inte goa. Erica sa att hon ville köpa blommor till mej idag för att det var alla hjärtans dag =)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej igen! Jag läste det efter det att jag skrivit till dig.. Blev lite avis, jag var hos Berggren den 25 November.. sen har det varit tyst tills i veckan då jag fick brev om dietistskolan..



hoppas det går bra för dig. :)

2010-02-14 @ 21:44:15
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack, det hoppas jag också! :)

2010-02-15 @ 09:05:50
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0