Nu är julen över här!

Jag överlevde julen, gjorde ni oxå det? haha

Ja en massa grejer fick dom, för mycket..nästa år får folk bara köpa kläder och upplevelser..måste fan rensa bland deras grejer igen alltså..

Erica fick i julklapp:
  • kläder
  • pengar
  • Hello kitty dator
  • pärlor till smycken
  • scrapbook set
  • pennset
  • tuschpennor+kritor+målarblock
  • dockhuvud (som man kan sminka och fixa frisyrer på)
  • 2 par innetofflor med hello kitty på
  • dvd filmer
Loke fick i julklapp:
  • Kläder
  • pengar
  • traktorer
  • pennor+block
  • tatueringar
  • Innetofflor
  • en massa olika bilar
  • bok
  • dvd filmer
Ja det är vad ja kommer på nu, har säkert glömt nåt..

Men vi hade en trvlig jul i jönåker, tyvärr blev peter dålig, så det var ju lite trist, sov dock väldigt dåligt där, henka o jag sov i en liten bäddsoffa, som man rullade åt mitten hela tiden, vi är ju vana att ligga på varsin sida i vår 180 säng haha, märks att vi är gifta :p

Juldan blev det lunch hemma hos linda med knytkalas, väldans trevligt där med, efter det slöade henka o ja i soffan ett tag innan vi drog ner till klubben och festade, eller jag gjorde, henka var nykter, kvällen var rätt så bra, tyvärr blev det för mycket folk tyckte jag, skitrörigt.

Igår var vi hemma hos henkas far ute i eksund och firade, jättetrevligt med en massa god mat =) ville äta massor, men kunde ju inte =/

Idag försvann julen här hemma, granen och all pynt är borta, bara julgardinerna kvar som ska ner i veckan oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0