Dag 1

Dag 1 – Presentera mig själv

Usch jag som är så dålig att skriva om mej själv =/ men jag får väl göra ett försök.
Tessan heter jag, som ni säkert vet, eller Theresé egentligen, men har aldrig gillat det namnet, föredrar Tessan, det är mer jag.

är just nu 26 år, bor med min man henka och våra barn Erica och Loke här i Norrköping.
Föddes 13 okt 1984 på KK här i Norrköping, born and raised here! Om jag känner mej själv, så lär jag nog dö här oxå haha.

Är utbildad undersköterska, blev klar maj 2010, just nu pluggar jag upp ämnen via komvux för att kunna söka in på förskollärarutbildningen till hösten 2011.

På fritiden (vilken fritid? haha) men det jag brukar göra då :p är att umgås med familjen, mina systrar, umgås med kompisar och deras barn, mysa i soffan framför en bra film, eller partajar på nån mc-fest, där trivs jag jävligt gött =D

I feb 2010 gjorde jag en gastric bypass operation,vilket innebär att man förminskar magsäcken, vilket har gjort att jag nu har gått ner 40kg och mår toppen, har inte varit så här "smal" på över 10 år, bästa jag nånsin har gjort för mej själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0