Tillbaka till vardagen

Ja nu har dagis börjat igen, känns lite konstigt, det är så himla tyst och lungt här hemma, om man bortser från den jädra gräsklipparen utanför *försöker ignorera* men skönt är det iallafall.
Fick världens raseriutbrott igår, hittade inte barnens gummistövlar, var 100 på att jag fick med mej dom hem när de slutade, men nu när jag kom tillbaka stog dom där på hyllan, var ju tur det, så man slapp köpa nya haha.
Måste ju ändå dra och köpa regnbyxor idag, kan ju inte sitta och vänta på att hans hittar tbx, inget kul för honom att tvingas sitta inne när det är blött ute och dom andra barnen är ute och leker.

En ny hylla hade erica fått på dagis oxå,hade sin brevid Lokes förut, perfekt ju, men jag tror de har samlat ihop de större barnen på ett ställe och de mindre på ett annat ställe, kanske mer praktiskt för dom, blev bara lite förvånad när det stod ett annat namn på hennes gamla plats.

Här blir det lungt i veckan, har inget planerat förrän på fredag, då ska ja till min jobbcoach igen, måste kolla om pappa kan vara barnvakt till vildingarna då, annars blir det att söka lite jobb och sånt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du pluggat klart nu?

2010-08-10 @ 21:30:48
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0