Regnig tisdag

Hallå på er, hoppas allt är bra med er.
Med mej är det bara bra.

Skönt med lite regnigt väder tycker jag, på tal om regn, jag hoppas Lokes regnbyxor kommer fram när han börjar på dagis igen, annars kommer jag kräva dagis på ersättning, det är väl inte mening att man ska behöva låsa in kläderna på dagiset.
På tal om dagis, så ska jag ringa dit på måndag för att kolla om det är nästa vecka dom börjar, för nu har jag blivit lite osäker. En kompis dotter börjar på måndag och de går på samma avd, och jag sa att mina barn skulle vara hemma medans dagiset var stängt, vilket jag trodde var 5v, eftersom ena fröken sa det till mej, men det är tydligen bara 4 v, så bäst att ringa på måndag och kolla upp det.

Är hemma hos pappa och hälsar på och passar då på att låna datorn, har fått en xp skiva av pappa så det blir att installera om vår dator ikväll och se om det blir nåt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0