Hello Monday!

Halloj där på dej som läser, vem du nu är?
Så du får gärna skriva en kommentar om du läser så blir ja jätteglad =D


Måndag och ny vecka med allt vad det innebär.
Henka började på sitt nya jobb idag, väldigt kul för honom, så nu kör han truck på lager, samma ställe som min syster tydligen ;p men inte i samma byggnad.

Blev väldigt stolt över barnen idag, kanske en löjlig grej, men jag blev stolt iallafall.
vi gick ner till kiosken idag, utan vagn till loke, då den ligger i bilen. Båda höll mej i handen och lyssnade på vad jag sa, känns skönt, har inte behövt tjafsa med erica på 2 dar nu, så himla skönt.
Ni ska bara veta vilket humör den där lilla damen kan ha, pms -  släng dej i väggen haha, och väldigt uppkäftig har hon blivit =/
Efter kisoken gick vi upp till pappa en sväng, så barnen har lekt lite med lucas, och jag passade på att pussa på honom, moster lilla gull <3


Nu ligger Loke och sussar en stund, har slängt i en tvätt i maskinen, och nu sitter jag här vid datorn med lite funderingar på om man ska bli konsult för partylite, vet inte om jag skulle klara det eftersom jag är så blyg och så har jag ju inte körkort, fast ändå verkar det roligt =)..vet inte...


En annan grej Loke har lärt sig engelska, han kan säga Love you! och har hört hans första 4-ordsmening: jag älskar dej Erica, så himla go han är, min lilla son <3
Erica är oxå en hejare på engelska, det kanske hon har ärvt efter mej, jag gillar språk, hoppas det fortsätter även i skolan, jag lär ju uppmuntra henne hemma till att lära sig mer, man ska ju ta chansen om de är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En 26 årig mamam i en närliggande stad. Brukar läsa din blogg dåoch då :)

2010-08-30 @ 15:27:32
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en ny tävlig på bloggen där du kan vinna 500 kr att shoppa för hos Dressroom.se, delta gärna du också! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/august/tavling-med-dressroom.html



/Elina & Linnéa

2010-08-30 @ 17:39:55
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0