Hej svejs

Nu är jag tillbaka!

Har hållt på att installerat om datorn och grejat nu, har tagit ett tag pga att vår dator var så himla knäpp, men nu verkar allt funka som det ska *peppar peppar* Till o med alla bokstäver finns ju, kan man ju blogga lite mer hehe, fast det kanske inte är så många som läser, inte så många som kommenterar iallafall, lite tråkigt.  =(

Igår var svärmor förbi här en kort sväng, vi bytte lite varor ;p hon fick sina grejer från oriflame och jag fick en del paket knäcke, hon hade köpt en del när hon var i leksand, så gissa vad det var för knäcke ;p precis leksand knäcke, som jag älskar, så det var ju bara toppen!
Barnen fick en varsin liten grej oxå, som de köpte på färjan när de åkte bort över helgen, Erica fick en hello kitty sak med lite godis i och Loke fick blixten mcqueen med godis i, så de fick faktiskt äta godiset igår, nån gång så där ibland tycker jag det är okej, annars blir det ju bara godis under helgen.

Idag blir det att städa, igen, jag verkar ha kommit in i en städperiod, men idag blir det även att damma och putsa fönster, jag är nog inte den enda med handavtryck på fönstrerna, kan tänka mej att de flesta barnfamiljerna har det =) Ska nog slänga i en tvätt i maskinen oxå, så himla skönt med egen maskin nu, enda jag fasar över nu är hur mycket dyrare elräkningen blir, så vi får väl se, men vi tvättar bara 2 maskiner i veckan som max, så det borde ju inte bli så himla farligt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad roligt! Ja, den är superfin... Synd att kläderna blir för små, ju! Hade velat haft den till Jullis fortfarande.



Finns det inget bud på den på Tradera så är den din för priset jag satt. (Utan frakten då =))

Hojta till så fort du bestämt dej...



Kram

2010-08-05 @ 09:52:29
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Lina

GUUUD jag måste komma förbi med också, vill ju med ha mina grejjer =) hur ser din vecka ut nästa vecka? gärna kväll kram

2010-08-05 @ 10:28:54
Postat av: Thess

Jag läser din blogg varje dag men ska erkänna att jag är dålig på att kommentera.

Hahha min städperiod har pågått läääänge nu, jag blir less på mig själv ibland för att jag är extremt pedant.

Vi kan väl ses någon dag, gå till parken med barnen el nått kul =)



KRAM

2010-08-05 @ 11:15:43
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0