Fredag

Vaknade på helt fel sida idag, pga att jag blev väckt av två skrikiga ungar som ville ha frukost, vilket henka kunde ha fixat medans han fixade till sig, men näe, så det var bara att masa sig upp och fixa det.
Så inom 10min efter att jag hade gått upp, så ångrade jag att jag var tvungen att gå upp, hade gärna velat sova bort hela dan haha.

Ikväll ska barnen sova hos pappa igen, ja vet det har blivit mycket senaste tiden, men när barnen är som katt och råtta och jag har fått stå ut med det i fyra veckor, så behöver jag verkligen en time out, lite dåligt samvete över det, men ändå inte. Jag känner att jag behöver en paus, för att kunna orka med dom i veckorna och resten av helgerna och jag skäms inte för att be pappa o dom om hjälp, de tycker om att vara där och dom tycker om när dom kommer dit. Så de skulle ha lite fredagsmys där, så vi köpte en varsin tom o jerry godis till barnen igår.

Vi ska iväg och grilla ikväll, blir dock sent, för henka slutar inte förrän halv 20 typ och så ska han hämta mej och sen ska vi till jönåker typ, strax utanför, ska bli trevligt.

bild lånad från google.







Anonym:
För att göra en sådan operation så kontaktar man sin vc för att be om remiss till kirurgavd på närmsta sjukhus.

Kommentarer
Postat av: feztis

Klart du inte ska skämmas för att du behöver en timeout, det behöver alla föräldrar någon gång. Våra barn har varit hemma i sex veckor nu och det märks vill jag lova. De slåss och bråkar väääldigt mycket. Så det ska bli skönt när dagis kommer igång igen :)



Alvar springer på toa mest hela tiden när han inte har blöja på sig :p Dock får man påminna honom om det när han är inne i en lek eller så för då glömmer han lätt bort att gå på toa. Men annars går det framåt.. :)

2010-08-06 @ 13:26:06
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Vardagsprincessan

Vilken trevlig blogg. Nej inte ska du skämmas för att du vill ha en time out ibland , det behöver alla föräldrar men många erkänner det inte ens för sig själv. Jag har bråkiga barn titt som tätt och man blir ju helt slut , så man behöver få ladda om ibland , och det viktigaste av allt , hjälpas åt föräldrar emellan. Din blogg kommer jag följa , den var intressant. kram till dig

2010-08-06 @ 15:35:55
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: lisa

om det inte är fler som frågat så var det nog jag som glömde skriva mitt namn ang operationen :)

tack för infon.

jag har bestämt mig,det är utvägen tillbaka till livet igen..

2010-08-09 @ 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0