Vårpromenad

Gick en promenad imorse igen efter dagis, verkligen skönt. Lite skönare väder än igår, ca +12 grader i solen och det blåste inte, och soligt, det får man ju inte glömma.
Blir inget plugg idag, har verkligen motivation till det, får ta det i helgen istället, jobbar ikväll och imorrn sen ledig tills på måndag =)

Måste bli bättre på att försöka få i mej alla målen oxå, ska ju äta 6-7mål om dagen, men blir oftast bara 5.
Så idag åt jag frukost kl.8, annars sker det vid 10-tiden, så bara där missar jag ju ett mål.
Ska kolla lite med min handledare sen oxå, hur ofta det finns tillfälle för att äta och så, så jag kan planera mina dagar lite angående maten.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejhej!

Är du sugen på att tävla om kläder/armband etc, för ditt/dina barn?

I min blogg pågår just nu en tävling fram tills den 30April - kika gärna in och medverka.

http://saabiina.blogg.se/2010/april/14-april-10-tavling.html



Tack på förhand!

MVH, Sabina & Leon

2010-04-14 @ 12:53:11
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag är långt ifrån bra med mina mål, men jag känner liksom ingen hunger, så då är det ju svårt :/

Men jag försöker tänka på det och iaf ta något litet mellan varven...

Tycker det är supersvårt att veta att man SKA äta visst antal mål/dag när man inte känner hunger på samma sätt som förr (jag gör inte iaf)

men vågen visar -26kg sen jag började flyt 4/1 så det känns ju kalas :D

2010-04-14 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0