Onsdag

Idag har jag varit hemma, mått skit inatt och imorse, mått illa, då är det verkligen jobbigt att inte kunna spy ordentligt =/

Så det har varit rätt lungt under dagen. Var och handlade lite förut, ska nämligen baka lite bullar som vi ska ha till fikat efter 1:a maj, så 150bullar ska jag göra, ska göra en del imorrn innan praktiken och sen på fredag efter praktiken, blir nog bra, hoppas jag =)

Var och kollade på jessicas nya lägenhet, hon var och hämtade nycklarna idag, jag tyckte den va mysig, för att vara en 1:a, lagom stor, bra kök och så, men hon var väl inte supernöjd nu när hon fick se den omöblerad, men man får göra det bästa av situationen, blir nog bra sen när hon får dit sina grejer, så på fredag ska hon flytta dit.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 @ 09:32:33
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emilia

Jag vill absolut inte vara nedlåtande eller lägga mig i, men om ditt illamående skulle bero på ett magsjukevirus kanske det är dumt att baka bullar till massa folk. Bara en tanke... =)

2010-04-29 @ 22:19:18
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okej. =)

Måste vara jobbigt, men jag antar att det är värt det i längden.

2010-04-30 @ 23:20:51
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0