Insplanet

Ska du ordna en ny försäkring gällande bilen, hemmet eller något annat?
Då har jag det bästa tipset för dej, nämligen Insplanet.

Där kan man jämföra försäkringar hos olika försäkringsbolag, där kan man ta kontakt med en försäkringsförmedlare som hjälper dej med ditt val för att du ska få den bästa försäkringen för just det du behöver.
För man vill ju inte teckna en dålig försäkring, utan då är det ju bättre att man får hjälp av en person som verkligen är insatt i allt som har med försäkringar att göra. Och man kanske känner att man inte riktigt vet hur man går tillväga hur man ordnar en försäkring, man kanske precis har flyttat hemifrån eller nyss köpt sin första bil, och har gått vilse i försäkringsdjungeln. Då är det ju jättebra att Insplanet finns.

Men om man redan vet på ett ungefär hur man vill ha det, så kan man enkelt göra jämförningar mellan olika försäkringsbolag direkt på hemsidan.

Deras rådgivning är kostnadsfri, hur bra låter inte det? De har jättebra öppettider med mellan 9-20 på vardagar och 10-16 på helgerna, perfekt om man jobbar hela dagarna i veckorna.

Jag ska nog absolut använda mej av deras tjänst nästa gång jag ska förnya en försäkring för att se om det jag har verkligen är den bästa och mest prisvärda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0