Helgen

Igår på förmiddan tog vi det lungt, henka var iväg och hjälpte sin mor o sambo att flytta, så jag va hemma med barnen och tittade på film, för ut kunde man ju inte gå, blåste typ halv storm ute ;p

Igår var det tänkt att vi skulle ha partat lite, men blev iställt, en del blev sjuka, o andra fick inte nån barnvakt, så vi får ta det i sommar nån gång istället.


Igår spydde jag för första gången efter min operation, fy fan det vill ja inte va med om. Eller spydde och spydde, hade ju inget i magen, så jag fick ju bara upp slem, och svettades som en gris *trevlig info va*
Det hände strax innan vi skulle till pappa med barnen, för de ville ju sova där, tjatat om det hela veckan.
Men iallafall, henka fick dra och lämna barnen för jag var tvungen att lägga mej i sängen, och somnade, så jag sov 2 tim, behövligt. Fan så matt och slö jag blev sen.

Tog det lungt och tittade på film, såg yesman och patrik 1,5, båda var rätt bra, men yes man kan ja verkligen rekomendera

 


Imorrn är det dags att dra till praktiken igen, mellan 7-16



Kommentarer
Postat av: ninni

hahhaah den va cool, sådan ska jag ha när jag blir gammal...

2010-04-19 @ 09:23:00
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0