Ghostbusters!

Har hittat ett medium som jag har tagit kontakt med, för att få bort anden/andarna här hemma. Jag tycker inte det är så obehagligt, men erica gör. Hon ligger upp o ner i sin säng för att slippa se den svarta gubben i hallen.
Hon pratar ofta om dessa svarta gubbar, en stor och en liten är det enligt henne.
Jag har sett en man stå i hallen, vid ingången till lilla hallen, rätt lång, hade långrock på sig och nåt på huvudet, inte en hatt utan nåt annat, men jag vet att jag såg han. Har även hört steg utanför badrummet när man har vart på toa, och då var ingen vaken.

Även när jag duschar, jag duschar inte med dörren stängd, får klaustrofobi ;p och då har jag sett nåt springa förbi, det har hänt både när barnen är hemma och inte hemma, men oftast när de har sovit.
Så nåt måste det ju nästan va, annars får jag skriva in mej på psyket ;p
Kostar 400kr och det tar ca 2 tim, det kan det vara värt om det nu är nåt och gör det ju för ericas skull.Vill ju inte att hon ska känna sig rädd hemma, hon ska ju kunna känna sig säker här.

Har även tipsat pappa o dom då det är nåt hemma hos dom med, betydligt värre där än hos oss, så de behöver det verkligen. Men jag har inte sett nåt där, är inte hundra på om erica har sett nåt eller inte där. Hon vågar inte gå på toa själv där, och just i badrummet har ju dom sett ett barn från förr i tiden, så undra om inte erica oxå kan ha sett honom.

Kommentarer
Postat av: Tess

Nä?! Fy...

Skojjar du? Är det på riktigt?



Jag tror stenhårt på liv efter döden å andar å sånt men jag har aldrig upplevt det själv eller hört nån i min omgivning, så nära, prata om det.

Läskigt? Eller inte...?! Jag vet inte hur jag skulle reagera.



Stackars Erica! Är hon jätterädd?

Om du inte själv sagt att du sett nåt så skulle jag gissat på att lilla gumman ahr livlig fantasi å kanske en smula mörkerrädsla. Saker förvandlas ju lätt i mörkret...



Du MÅSTE uppdatera mej om va som händer! =)

2010-04-06 @ 21:23:14
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va spännande. Sånt där är altid spännande och läskigt. Vet inte hur mkt jag skulle tro på någon som kommer hem till mig och fixar men jag tror allt det finns spöken/andar bland oss.

2010-04-07 @ 06:59:23
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Stackars erica, men roligt att höra att det är fler som har samma problem som oss! Hade inneboende gäster i klocket, ljura och nu som mest där vi bor, märker av nåt varje kväll o hör steg från vinden även fast det inte är någon där, jag älskar sånt, men inte kul för barnen, som tur är har inte Linnéa reagerat o det får vi va glada för, för så länge dom inte stör får dom gärna vara kvar!

2010-04-07 @ 09:17:35
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Ninni

Fan vad SPOOKEY hehe, jag tror också på sånt, har känt på mig att vi har haft någon med oss men de har lugnat sig nu, sa till "han" att gå och sen har de inte känts mer hahahaha

2010-04-07 @ 10:11:53
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/
Postat av: thess

Ojj är det fler än jag som upplever att det "spökar" i Vilbergen, när vi bodde på Urbg upplevde jag det flera ggr.

Har varit med om det på "riktigt" så jag tvivlar inte för 5 öre att det inte existerar.



Förresten, det blidde ingen smörgåstårta för mig igår =( längtar tills jag FÅR äta det.



//kram

2010-04-07 @ 10:49:24
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sånt där tycker jag är både läskigt och häftigt.. Och jag håller med dig, är ju helt klart värt det om det fungerar och Erica känner sig tryggare :)

2010-04-07 @ 21:36:45
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0