Fredag

Gud va skönt det är att vara ledig =)

Eftermiddan på praktiken igår var seg, mellan 14-16 hade vi inte alls mycket och göra, blir bara segt att gå omrking då tycker jag, vill hellre ha nåt att göra hela tiden så tiden går.
Var ute och gick en promenad med tanterna och gubbarna igår, sen satte vi oss på bänkarna i centrum och hade det skönt i skogen, verkligen skönt tog av mej jackan och satt i t-shirt bara. På tal om jackan, jag fick på mej den och kunde knäppa. Det var alltså en jacka som jag lånade som är personalens, och det var strl M i den, minst 15år sen jag kunde ha nåt i stl M, känns skönt =)

Snart kommer jessica hit och trimma håret på Loke och ikväll ska vi till åby och fira Jason som fyllde 1år igår. Ska  faktiskt ta en liten tårtbit ;p
Ibland måste man faktiskt få leva.

Kommentarer
Postat av: Lina

fusk att du får va ledig idag, fast samtiidigt så har jag legat hemma sjuk så det är min första o sista arbetsdag för denna vecka! Oj vad dina mått har krymp, måste va tokhärligt att kunna se så =) kram

2010-04-16 @ 13:37:32
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0