Denna dag har jag gjort följande...

Efter dagis idag drog vi upp till pappa en sväng, var tvungen att låna skrivarn, vår är inte installerad i denna dator, så jag kunde skicka iväg ett paket på tradera.
Efter det åkte vi till åby en sväng och tog en kaffe, ja henka alltså, jag tog ett glas vatten.

Innan vi drog hem sen passade vi på att tvätta bilen när inte barnen var med, de tyckte det var så otäckt sist och blev rädda för borstarna ;p
Hämtade barnen på dagis och drog till en lekpark med helen o ellinor, snackade lite skit medans barnen lekte i sandlådan och hade sig.

Imorrn är det dags för utvecklingssamtal, äntligen, ska bli kul att höra vad hon har att säga om barnen, bara bra saker hoppas jag, men det blir det nog, lite om erica bestämdhet iaf har ja hört, hon har en stark vilja på dagis och även här hemma =)

Nu kolla klart på sex rehab..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0