Buzzador


Som ni kanske kommer ihåg så fick jag hem tandkräm från sensodyne, som jag fick prova på och dela ut till vänner, så vill ni ha, så hojta till =)

Tycker tandkrämen är bra, inga ilningar i tänderna, inte för att jag hade så mycket, smakar bra, men är lite seg att få ut ur tuben tycker jag, alltså lite trögflytande, men annars toppen tycker jag.



 


Har även fått ett annat erbjudande att testa på, nämligen Neutrogena, där jag får testa ansiktsrengöring och sminkbortagningsmedel, så det kommer hem till mej snart =)

Vill ni oxå prova på nya saker?
Gå då in här och regga dej, funkar det inte så skriv din mejl i en kommentar så skickar jag en inbjudan till dej.


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis i efterskott! =)



Kram

2010-04-27 @ 18:26:53
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: tezzan

jag vill vara med där , skicka inbjudan till mej :D

[email protected]

2010-04-27 @ 20:19:15
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0