Välkommen till världen Lucas!

Nu kan jag stolt säga att jag har blivit moster!
Men jag hade fel, det blev en kille, en liten Lucas, föddes kl.13:15 idag och var 53cm lång och vägde 3660g, en lång och smal kille, som sin far alltså hehe.

Blev lite orolig att nåt hade hänt eftersom hon inte hade ringt nåt, så jag testade att ringa hennes mobil, men den var avstängd, testade då mickes och då fick jag tag på dom, så himla skönt att allt gick bra och att dom mår bra. De åker hem imorrn så då skulle hon slå en pling om hon orkade.

Åh längtar tills vi ska upp dit och hälsa på =)

Efter dagis idag följde erica och jag med hem till helen och ellinor, Loke fick följa med pappa hem. Där lekte barnen, för det mesta iallafall, lite tjafs blev det oxå, men för det mesta lekte dom jättebra, helen och jag satt och snackade och spelade lite tv-spel.

Imorrn ska ellinor följa med oss hem efter dagis, ska vara barnvakt till henne en stund, se hur det går då, men det lär nog gå bra, om jag får med mej alla tre hem från dagis ;p Testa på och va 3-barnsmamma, se om jag vill ha en till sen efter det hehe.

Kommentarer
Postat av: feztis

Vad kul att du blivit moster :)

2009-09-22 @ 21:54:31
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Lina

oh grattis till mosterlivet =)

2009-09-23 @ 08:07:27
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Helen

Du lär nog bli avskräckt!;P Tack för att du är så snäll och ställer upp. Du får mer än gärna utnyttja mig nån gång!



Får lägga in bild på Lucas sen när ni träffat honom! puss

2009-09-23 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0